9 Kasım 2015 Pazartesi

Geç Kalınmış Ekim Favorilerim | Elimden Düşmeyenler Kulübü :)

Herkese Merhabaa :)
Eylül toparlandı gitti işte Ekim filanda gider bu gidişle diyen Turgut Uyar'ın dizeleriyle Ekim ayını bitirdik bile. Hoşgeldin Kasım! Kasım'da aşk başkadır lafına hiç inanmayın Kasım'da sınavlar başkadır. -.-
Ekim ayı benim için çok yoğun geçti. Okul,yeni şehir ameliyat derken göz açıp kapayıncaya kadar hızlıydı. Bu zaman içinde benim elimden düşmeyen ürünlerim nelermiş gelin onlara bakalım :)


| Saç ve Vücut Ürünlerim |

Dermokil 3lü Etkili Dökülmelere karşı Şampuan (Kil&Keratin)

Vaadi: Dermokil Şampuan, yağlı saçlar için geliştirilmiş özel formülü sayesinde saça daha canlı ve dolgun bir görünüm kazandırır, saç teli üzerinde koruyucu bir etki oluşturarak yıpranmalara karşı aktif bir şekilde korur.

Saçlarım uzadıkça dökülme sorunu da birlikte geliyor. Ve şu sıralar stres vs yine dökülmenin arttığını farkettim şampuanımı değiştirmek zorunda kaldım. Dermokil'in dökülmelere karşı şampuanını denemek istedim. 1 buçuk aylık bir kullanımımla gözlemimde çok az da olsa azaldığını hissettim. 500 ml bitirdikten sonra daha net bir sonuç olur. :)

Duru Shine Safir Duş Jeli 

Duru'nun Shine serisinden Safir'i kullanıyorum çok rahatlatıcı bir etkisi var kokusuda gayet temiz çok parfümlü değil. Ama ben abartıp 500 ml almışım sıkıldım -.-

| Bakım Ürünlerim |

Agiva Soft Makyaj Temizleme Mendilleri

Günlük makyajımı temizlerken daha çok makyaj temizleme mendillerini tercih ediyorum. Makyaj suları vs çok uğraştırıyor. Agiva Soft'un bu mendilleri en fazla 2 tl ve neredeyse 5-6 aydır sürekli alırım. Suya dayanıklı maskara kullanmama rağmen çok rahat temizliyor. :) Ve cildim hassas olmasına rağmen herhangi bir alerjik sorun yaşamadım.İçerisinde 25 tane var 1 aya yakın gidiyor. İçerisinde Vitamin E ve Provitamin B5 var.

| Makyaj Ürünlerim |

Rimmel London Match Perfection Kapatıcı

Fondöten kullanmadığım için ihtiyacım olduğunda elim sadece kapatıcıya gidiyor. Ve birçoğumuzun bildiği bu rimmel london'un kapatıcısından çok memnun kaldım ama az kullanmama rağmen içerisindeki ürün çok az geldi bana. Yaşadığım yerde Watsons bulunmadığı için maalesef bir süre alamayacağım bu yüzden yeni kapatıcı arayacağım. :(

Nivea Fruity Shine Cherry Lipbalm 

Nivea'nın bildiğimiz dudak balmlarından cherry shine hem hafif bir renk versin hemde nemlendirsin diyerek çok kullandım. Ruj çok tercih etmiyorum ettiğim renkler genelde nude ya da gül kurusu tonlarında. Bu yüzden daha çok lip balmlarını seviyorum. Nivea'nın yapısından memnun kaldım çok ıslak bir yapısı yok ve verdiği renk dudak rengimle çok bütünleşiyor :) Kışa geçerken daha çok nemlendiren lip balmlarına geçeceğim! :)

| Nue Dance Parfüm İstanbul Night- Pembe 20 ml |

Bu parfümü hiç bir yerde görmedim. Safranbolu'da tesadüfen rastladım ve kokusuna bayıldım. Tam çantaya atmalık ve küçük görünmesine rağmen ve bol bol sıktığım halde 1 ay kullandım. :) Kokusu daha çok sonbahara geçiş ve kışın kullanılacak şekilde. Hafif pamuk şekeri kokusunda fakat ağır değil, yani tatlı ama burnu bayıltmıyor. :) Acayip sevdim bulursanız alın! ^^ Ayrıca en fazla 5 liraya bulabilirsiniz. Gittigidiyor.com'da rastladım fakat görsel yok şuraya bakabilirsiniz: http://urun.n11.com/kadin-parfum/nue-dance-bayan-pembe-istanbul-20-ml-P81571311

| Favori Şarkılarım |

Elimden düşmüyor olarak algılanmasın sonuçta favoriler yazısı :) Bu ay en çok neler dinlemişim?
Üzerlerine tıklayarak dinleyebilirsiniz. ^^

Koray Avcı - Sen
Kaan Tangöze- Bekle Dedi Gitti
Sokrat St- Bir Varmış
Karadeniz Şarkıları Listesi 
Adele - Hello
Freedom Cover by Justine Dorsey & Octavius Womack 
Dinçer & Şevval Sam- Ayrılık Neyimize 

Benim bu ay favorilerim bunlardı, Kasım Favorilerinde görüşmek üzere! :)
Ha yorum yapmayı unutmayın ♥

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Görüşlerinizi merak ediyorum. Lütfen bana yazın. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...