10 Ocak 2016 Pazar

Loreal Mega Volume Miss Manga Maskara

Herkese Merhaba :)
Bu hafta her gün yazı yazmayı düşünüyorum umarım devam edebilirim ^^
Kesinlikle maskara aşığı biriyim ve asla vazgeçmeyeceğim tek makyaj ürünü diyebilirim :)
Günlük makyajımda her zaman kullanıyorum.

Kullandığım maskaralar genelde bellidir. Her maskarayı kullanamam. Özellikle plastik fırçaları pek sevmem. 
Aradığım özellik volume, kıvrıklık,siyahlık
Kirpiklerim uzun ayrıca uçları sarı bu özellikte bir rimel ile birleşince gayet güzel görüntü ortaya çıkıyor. :)
Loreal Mega Volume Miss Manga Maskara

Bugün sizlere yaklaşık 1 aydır alt kirpiklerimde kullanmaya başladığım ve çok sevdiğim Loreal Mega Volume Miss Manga'dan bahsetmek istediiiim ^.^

Vaatleri şöyle:
Büyük manga gözlerin sırrı, üst ve alt kirpiklere hacim veren yeni Mega Volume Miss Manga maskara!
Mega siyah
Yoğun kavrama özelliği
15 kat hacim
Koni şeklindeki esnek fırçasıyla yoğun üst kirpikler ve belirgin alt kirpikler

İlk çıktığı zamanlarda herkes tarafından merak edilen bu rimeli hep denemek isteyip bazı yorumlara bakınca vazgeçmiştim. Tesadüfen alt kirpiklerimde kullandığım rimelim bitince bunu gördüm ve bahane oldu aldım hemen. :) Bazı yorumlarda çok kötü çok abartılmış vs deniliyordu. 
Tabi ki reklamdaki gibi bir görüntü beklememek lazım. Ama volume konusuna gelince gerçekten başarılı buldum.
Loreal Mega Volume Miss Manga Maskara
Kıllı ve tombik bir fırça. :) Üst kirpiklerime de uyguladığımda daha uzun ve ayrık kirpiklere sahip oldum. Ayrıca üst kirpiklerimde normalde farklı bir rimel kullanıyorum ve tek kat sürüyorum onu. Sürdükten sonra sadece hafif dokunarak tek kat Loreal'i geçince daha belirgin durdu. :)

Eğer volume veren ve belirgin kirpikler arıyorsanız ben tavsiye ederim. 
Umarım faydalı olmuştur :)


4 yorum:

  1. loreal manga maskarayı bende çok severek kullanıp bitirmiştim canım indirimde bulunca stok yapmak lazım ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle benimde bundan sonra aklımda olacak olan rimellerden :)

      Sil
  2. Faydalı olduğuna emin olabilirsin, teşekkürler :)

    YanıtlaSil

Görüşlerinizi merak ediyorum. Lütfen bana yazın. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...