18 Mart 2016 Cuma

Çanakkale Zaferi'nin 101.Yılı Kutlu Olsun! + Haftanın Blogu

Çanakkale Zaferi
Herkese Merhaba :) 
Bugün ne güzel bir gün ki hem Cuma, hem bizim şanlı tarihimizin kutsal zaferlerinden biri olan Çanakkale Zaferi'mizin 101.yılı!
Şu geçirdiğimiz kötü günlerde bizim silkinip geçmişini, atalarını hatırla diye imdadımıza koşan 18 Mart 1915 kutlu olsun. Bu millete düşman olanlar bu vatanın nasıl kazanıldığını unutanlar yeniden bir olup dirileceğimizi unutmasınlar. 
Gözünü kırpmadan vatanı sağ etmek için cephede savaşan tüm Şehitlerimizin ve Gazilerimizin ruhu şad olsun. Bu vatan hala sağ ise sizin hürmetinize. Rahmet, minnet ve saygıyla anıyoruz..

Mehmet Akif Ersoy'un "Tükürün" adlı şiirini paylaşmak istiyorum. Seslendiren Timurtaş Uçar.


Birde her Cuma değiştiğim Haftanın Blogu kimmiş bakalım :)
Koyduğumuz simge blog temama pek uymuyordu bende kendim şöyle bir şey yaptım. İsteyen kendi bloguna koyabilir ^-^
Malum yurttayken bakarken hepsinin gözüme daha güzel gözüktüğü yemek tarifleri acayip hoşuma gidiyor, kendin yap ve dekorasyon önerileri paylaşan seveceğinizi düşündüğüm Miss Evimmm blogunu seçtim :) Ziyarete gitmeyi unutmayın selam bırakın takibe alın :)
Bakalım haftaya hangi güzel blog olacak?
Haftanın Blogu

11 yorum:

  1. Arkadaşımızı kutluyorum. Yayın için de teşekkürler. Aslında vatani duygularımızın şahlanması gereken bir gün. Bu nedenle ayrıca kutlarım sizi. Huzurlu günlere...Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim amin benden de kocaman sevgiler :x :)

      Sil
  2. Çok güzel bir yazı olmuş,iyiki yazdınız.. :)

    YanıtlaSil
  3. Maneviyatı oldukça yüksek bir gün. Şehit atalarımız nur içinde yatsınlar.
    Bloga gidip bakacağım canımteşekkürler.

    YanıtlaSil
  4. ayyyyy ne güzel yazıyon sen yaaa :)

    YanıtlaSil
  5. merhabaaa bu aralar biraz bloğumdan uzak kaldım ancak gelebiliyorum teşekküre çok sağolun haftanın bloğu olduğum içinde çok mutlu oldummm gelen arkadaşlarda hoşgelmişlerrrr :)))))

    YanıtlaSil
  6. Bu gün ki nişastalı poğaçanın görüntüsü yetti, miss kokular sarmış bloğunu :))) Teşekkürler Menfi!

    YanıtlaSil

Görüşlerinizi merak ediyorum. Lütfen bana yazın. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...